تبلیغات
به زیبایی یک لبخند - 10نکته برای شاد و خندان بودن!
بیایید با هم بخندیم

10 نکته برای شاد و خندان بودن !

1- خوش بین باشید: به زندگى با دیدى مثبت نگاه كنید تا خود را به دلیل احساس انرژى و خوشحالى بسیار زیادى كه نصیبتان خواهد شد، شگفتزده کنید.

۲- دید گسترده ای داشته باشید: اجازه ندهید مشکلات كوچك شما را آشفته نماید.

۳- سپاسگزار باشید: از دیگران قدردانى كنید. از همكار خود به خاطر كمكش سپاسگزاری كرده و به دلیل پیروزی در انجام كارش به او شادباش بگویید.

۴- كارهایى انجام دهید كه از انجام دادن آنها لذت مى برید: اتومبیلتان را بشویید، به برخى تعمیرات کوچک در منزل بپردازید، تلویزیون تماشا كنید، خرید بروید.

۵- از جسم خود مراقبت كنید: خوب بخورید و خوب ورزش و استراحت كنید. به باشگاه رفته و كمى بدوید یا در یك بازى ورزشى شركت كنید.

۶- برنامه هاى روزانه خود را عوض كرده تا انرژى جدیدى پیدا كنید.

۷- با مردم در تماس باشید: آیا به خاطر مى آورید زمانى كه یك دوست قدیمى به طور غیرمنتظره با شما تماس گرفت چه احساسى داشتید؟ با افراد فامیل و یا دوستان قدیمى خود تماس گرفته و از حال آنها باخبر شوید.

۸- خلاق باشید: روزنه اى براى انرژى خلاق خود بیابید. این ممكن است شامل كاردستى، بازسازى، نقاشى، ترسیم كاریكاتور، نویسندگى و یا حتى باغدارى باشد. مهم نیست كه چقدر مشغله داشته باشید و یا تا چه اندازه در آخر هفته احساس بى حالى مى كنید، اگر زمانى را براى انجام فعالیت هاى خلاق اختصاص دهید، احساسى شادتر و سالم تر خواهید كرد.

۹- تخیل كنید: آرزوها و بلندپروازى هاى خود را یادداشت كرده و به تدریج آنها را واقعیت بخشید آنگاه همیشه چیزهایى براى انتظار كشیدن، و جایى براى متمركز كردن انرژى خود خواهید داشت.

۱۰- بخشنده باشید: شاید زمان آن فرا رسیده باشد كه كسى (یا خودتان) را به خاطر چیزى كه اتفاق افتاده و یا گفته شده مورد بخشایش قرار دهید. اتفاقات و اشتباهات گذشته را پذیرفته و فراموش كنید. بدانید كه نمى توانید زمان را به عقب برگردانید. شادمانى خود را با از یاد بردن ناامیدى ها و شكست هاى گذشته دوباره به دست آورید




موضوعات مرتبط : اطلاعات عمومی،


تاریخ : پنجشنبه 19 مرداد 1391 | 04:30 ب.ظ | نویسنده : پریسا X | هر چه میخواهد دل تنگت بگو!!!